BlueCash.pl zwiększa limit transferu do 20 tys. zł i jest dostępny w telefonach

#przelewy natychmiastowe #BlueCash #przelewy międzybankowe

Udostępnij:

Serwis BlueCash.pl udostępnił swoim klientom aplikacje na telefony iPhone i system Android. Zwiększył też maksymalny limit pojedynczego przelewu z 5 tys. zł do 20 tys. zł.

Dotychczas za pomocą serwisu szybkich przelewów międzybankowych BlueCash.pl można było przetransferować jednorazowo maksymalnie 5 tys. zł. Od dzisiaj limit ten został zwiększony do 20 tys. zł i dostępny jest dla zalogowanych użytkowników.

- Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemu BlueCash.pl możemy zaoferować naszym klientom nowe funkcjonalności, takie jak saldo gotówkowe czy wsparcie dla urządzeń mobilnych, a także wyższy limit kwoty pojedynczego przelewu - mówi Maciej Walczak z serwisu BlueCash.pl.

Firma Blue Media S.A., która jest właścicielem serwisu przygotowała także darmową aplikację BlueCash na platformy mobilne. Użytkownicy iPhone’a i telefonów z systemem Android mogą dzięki niej zlecać przelewy bezpośrednio ze swoich smartfonów. Aplikacja umożliwia wykonywanie przelewów na rachunek bankowy lub na telefon odbiorcy. Dużym ułatwieniem jest możliwość wyboru odbiorcy przelewu bezpośrednio z książki adresowej telefonu. Aplikacja oferuje również przeglądanie historii wykonywanych transakcji oraz zarządzanie książką adresową odbiorców zdefiniowanych w systemie BlueCash.pl.

W związku ze zmianami w obowiązującym prawie usługa świadczona w serwisie BlueCash.pl będzie objęta nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego. Związane z tym dodatkowe koszty nadzoru wymusiły zmianę cennika serwisu. Blue Media zapowiada jednak promocje dla zarejestrowanych użytkowników i osób korzystających z aplikacji w telefonach.

BlueCash.pl to system szybkich przelewów międzybankowych, który skraca czas dotarcia przelewu z nawet 3 dni do 5 minut. Za pomocą serwisu wykonano dotychczas prawie 300 tys. transakcji. System obsługuje łącznie 27 banków.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ