Dostęp do panelu i utrzymanie systemu
0 zł
Obsługa zwrotów
0 zł
Wypłata środków (na rachunek w PLN)
0 zł
Rodzaj działalności:
Wybierz Twój miesięczny obrót:
Dopiero zaczynasz i chcesz zweryfikować nowy pomysł na biznes? Umożliwiamy
przyjmowanie płatności online również podmiotom nierejestrowanym.
Usługa jest dostępna dla wszystkich sprzedawców, których miesięczne obroty nie
przekraczają 50% pensji minimalnej.
Aktywuj bramkę płatności Blue Media i docieraj do klientów, którzy wolą płacić
online.
Dane do kontaktu
Miesięczny obrót:
* pole obowiązkowe oznaczono gwiazdką
Administratorem danych osobowych jest Blue Media S.A. ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji przesłanego zgłoszenia. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące Użytkownikowi, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności Blue Media S.A.
Formularz został poprawnie przesłany.
Nasz konsultant niebawem się z Tobą skontaktuje, żeby omówić szczegóły oferty.
Opłata aktywacyjna
19 zł 99 zł
Prowizja od transakcji Prowizja od transakcji
( % liczony od wartości transakcji )
1,19% Ustalana indywidualnie 1,19%
Dostępne metody płatności Dostępne metody płatności
Płatności ratalne, Odroczony termin płatności, Blik, Karty, PBL, Przelew tradycyjny BLIK, Pay by link (szybkie przelewy)
Fintech
Płatności przyszłości. Jakie metody są aktualnie testowane?
Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?
31.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJFintech
Płatności biometryczne. Niedaleka przyszłość czy wciąż filmowa wizja?
Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...
27.04.2023 CZYTAJ WIĘCEJFintech
Jak ubezpieczyciele korzystają ze zdalnej weryfikacji tożsamości?
Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.
25.04.2023 CZYTAJ WIĘCEJ