E−płatności za faktury dla klientów UPC Polska

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #UPC Polska

08.10.2013
Udostępnij:

1,5 mln klientów UPC Polska może już opłacać swoje faktury szybkim przelewem internetowym. Wystarczy zalogować się w serwisie ebok.upc.pl i kliknąć przycisk "zapłać". E-przelewy BlueCash obsługuje sopocka firma Blue Media.

Udostępnione klientom e-płatności to obecnie najwygodniejszy i najszybszy sposób opłacania rachunków. Zamiast przepisywać dane do płatności wystarczy kliknąć w przycisk "zapłać" widoczny po zalogowaniu do serwisu ebok.upc.pl i zatwierdzić przelew w bankowości elektronicznej. Takie rozwiązanie przede wszystkim eliminuje możliwość pomylenia numeru konta lub kwoty należnej za usługi.

Elektroniczna płatność za rachunki jest nie tylko wygodna, ale przede wszystkim bezpieczna. Potwierdzenie transakcji klient otrzyma na podany wcześniej email. Status płatności jest też widoczny bezpośrednio w ebok.

E-płatności za faktury są dostępne przez całą dobę. Mogą z nich skorzystać wszyscy spośród 1,5 mln klientów UPC Polska, bez względu na posiadaną ofertę i usługi. Za każdą transakcję pobierana jest prowizja w wysokości 1 zł. Płatności obsługuje sopocka firma Blue Media znana m.in. z szybkich przelewów międzybankowych BlueCash oraz doładowań telefonów bezpośrednio w bankowości internetowej.

Przeczytaj także:

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej