Elektroniczne płatności za e−faktury dostępne dla klientów Multimedia Polska

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #Multimedia Polska

Udostępnij:

Wszyscy klienci Multimedia Polska mogą już korzystać z szybkich przelewów internetowych za e-faktury. Bezpieczne i wygodne opłacenie rachunku jest możliwe po zalogowaniu w serwisie ebok.multimedia.pl i kliknięciu przycisku "zapłać". E-przelewy BlueCash rozlicza sopocka firma Blue Media.

Szybkie płatności to ułatwienie dla klientów otrzymujących fakturę elektroniczną. Zamiast co miesiąc przepisywać dane płatności zlecając przelew w bankowości elektronicznej, wystarczy zalogować się do ebok.multimedia.pl, kliknąć "zapłać" i potwierdzić przelew w bankowości. Takie rozwiązanie eliminuje przede wszystkim częste błędy klientów, którzy omyłkowo przelewają za dużo lub za mało pieniędzy, a nawet mylą numer konta odbiorcy.

Nowa usługa skraca proces płatności za fakturę nawet o 70 procent w stosunku do tradycyjnej metody. Ułatwia też odnalezienie w przyszłości informacji o zapłaconym rachunku. Status transakcji znaleźć można po zalogowaniu do eBOK, a także w formie potwierdzenia przesyłanego zawsze na podany adres e-mail.

Z nowego rozwiązania mogą korzystać wszyscy spośród ok. 825 tys. klientów Multimedia Polska, bez względu na posiadany pakiet usług. Transakcja kosztuje 1,50 zł, a opłata jest doliczana do ostatecznej kwoty przelewu w momencie jego zlecania. Płatności rozlicza firma Blue Media, która prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową dla banków i świadczy usługi w charakterze krajowej instytucji płatniczej.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ