Klienci RWE Polska zapłacą za prąd wygodniej, szybciej i bez prowizji

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #RWE Polska

01.04.2013
Udostępnij:

RWE Polska, sprzedawca energii elektrycznej, uruchomił usługę płatności ekspresowych za faktury. Dzięki niej rachunki za prąd będzie można opłacać przez Internet, bez konieczności wypełniania formularza przelewu. Z nowej formy płatności mogą skorzystać bezpłatnie klienci 20 banków. Dostawcą wdrożonej usługi BlueCash jest firma Blue Media S.A.

Wprowadzona przez RWE Polska forma płatności BlueCash to obecnie najszybszy i najwygodniejszy sposób opłacania faktur elektronicznych. Do tej pory klient, który chciał opłacić rachunek za prąd przez Internet, musiał logować się do swojego bankowego konta, wpisać dane do przelewu i zaakceptować płatność. Teraz opłacanie rachunków będzie znacznie prostsze.

- Nie trzeba wpisywać danych: numeru konta, adresu, kwoty przelewu. Po zalogowaniu się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (https://e-bok.rwepolska.pl), wystarczy kliknąć na link umieszczony przy fakturze, którą chce się opłacić i wybrać swój bank. Formularz przelewu generowany jest automatycznie. Dzięki temu nie ma ryzyka popełnienia pomyłki przy wypełnianiu danych. Wystarczy jedno kliknięcie, by zrealizować płatność i błyskawicznie uregulować rachunek - tłumaczy Janusz Zieliński, Menedżer w Pionie Obsługi Klientów RWE Polska.

Klient, który opłaci rachunek za energię poprzez BlueCash, otrzyma natychmiast automatyczne potwierdzenie dokonanej płatności. Zostanie ono wysłane e-mailem na adres zdefiniowany w e-bok. Odpowiedni status e-płatności będzie mógł na bieżąco monitorować w e-bok na stronie finanse, do czasu jej zaksięgowania w systemie bilingowym.

Z nowej formy płatności za rachunki RWE Polska można korzystać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługa nie wymaga aktywacji. Dodatkową zaletą nowej formy płatności jest fakt, że jest ona obecnie dostępna bezpłatnie. RWE Polska chcąc zachęcić klientów do tej usługi, pokrywa koszt prowizji od przelewów realizowanych tą drogą.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta RWE Polska to miejsce do zarządzania stanem konta klienckiego. Oferuje ono klientom m.in. możliwość samodzielnego sprawdzenia stanu konta, historii finansów, zrealizowanych i oczekiwanych płatności, przeprowadzonych odczytów liczników energii elektrycznej oraz zużycia energii elektrycznej. W łatwy sposób pozwala na kontrolę bieżącego zużycia energii i rozliczeń należności. Zapewnia także dostęp do elektronicznych faktur, wizualizacji graficznej zużycia energii, komunikatów związanych z ofertami, płatnościami i zadłużeniem.

Klienci mogą także poprzez e-bok przekazywać wybrane polecenia w formie spersonalizowanych elektronicznych wniosków działających w trybie on-line m.in.: podawania aktualnego odczytu licznika, zgłaszania wniosków o realizację wybranych usług, aktualizacji danych teleadresowych, zgłaszania prośby o kontakt, aktywowania usługi e-faktury od stycznia 2012, korzystania z usługi e-płatności od lutego 2013.

Przeczytaj także:

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej