Przelew natychmiastowy dostępny dla klientów Alior Banku

#przelewy natychmiastowe #Alior Bank #przelewy międzybankowe

Udostępnij:

Alior Bank uruchomił usługę "Przelewu Natychmiastowego”. Dzięki nowej usłudze międzybankowe przelewy wykonane przez klientów banku dotrą na konto w innym banku, nawet w ciągu kilku minut. Dotychczas takie przelewy były księgowane zgodnie z sesjami ELIXIR, co sprawiało, że środki trafiały do odbiorcy, czasem nawet po kilkunastu godzinach.

Usługa "Przelewu Natychmiastowego" została stworzona z myślą o klientach, którzy chcą szybko przelać pieniądze z Alior Banku na konto w innym banku. Są to głównie osoby, którym zależy na zakupie produktów w Internecie lub przekazaniu pieniędzy na konto rodziny, czy znajomych. Rozwiązanie to sprawdza się szczególnie w nagłych przypadkach, w których istotne jest terminowe opłacenie należności, np. spłaty rat kredytów.

Usługa działa w oparciu o system BlueCash sopockiej firmy Blue Media S.A. Dzięki temu środki finansowe nie są przesyłane poprzez system ELIXIR, w którym księgowane są tradycyjne przelewy międzybankowe, ale zostają wykonane dwa przelewy wewnątrzbankowe. Klient korzystający z usługi realizuje tylko pierwszy przelew - na konto Blue Media, podając jednocześnie rachunek docelowy, na który mają trafić pieniądze.

Koszt natychmiastowego przelewu jest uzależniony od jego kwoty. Przelew do 1000 zł kosztuje tylko 1 zł, a każdy kolejny tysiąc to dodatkowa złotówka. Klienci korzystający z "Przelewu Natychmiastowego" mogą przelać jednorazowo kwotę do 5 000 zł. Usługa jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.

Zobacz także:

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

24.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ