Pl En De Fr Es

Energa Operator

Wyzwaniem w przypadku współpracy z klientem Energa Operator było wdrożenie systemu, który równie skutecznie obsłuży: przyjmie i potwierdzi otrzymanie zgłoszenia, wysłanego zarówno przez sms, formularz na stronie www, czy telefon.

Jako jeden z największych operatorów energetycznych w Polsce, klient poszukiwał rozwiązania, które będzie skalowalne, zapewnia wysoką skuteczność i będzie wydajne również w przypadku nagłego wzrostu otrzymywanych zgłoszeń. Ze względu na potrzebę szybkiej reakcji w przypadku awarii infrastruktury w terenie, duże znaczenie miała możliwość powiązania zgłoszenia z lokalizacją i rejonem obsługi klienta.


Zapewniliśmy

Bardzo wydajny system odpowiadajacy na zmienne potrzeba operatora

System przyjął w realnych warunkach 30 tys. zgłoszeń o awarii drogami alternatywnymi

Alternatywne drogi przyjmowania zgłoszeń o awarii

Dodatkowe kanały (sms, www) zapewniły skuteczną komunikację z klientami w sytuacjach krytycznych

Zyskaliśmy zadowolonego klienta

Poszukujesz partnera?

​SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI