Ecommerce
Subskrypcje w e-commerce. Jak zatrzymać klienta na dłużej?
Sprawdź, jak modele subskrypcji zmieniają e-commerce, zapewniając przedsiębiorcom stały dochód i klientom nieustanny dostęp do produktów lub usług.
19.03.2024 Czytaj artykułEcommerce
Bramka SMS jako narzędzie komunikacji z klientami Twojego e-commerce
Odkryj, jak bramka SMS wspiera komunikację w e-commerce, poprawiając relacje z klientami i zwiększając sprzedaż. Sprawdź, dlaczego warto z niej korzystać.
18.03.2024 Czytaj artykułEcommerce
Zwiększanie zaufania klientów poprzez certyfikowane metody płatności online
Dowiedz się, jak stosowanie standardów PCI DSS i SSL oraz praktyk zgodności regulacyjnej wpływa na decyzje zakupowe i poczucie bezpieczeństwa użytkowników.
14.03.2024 Czytaj artykułEcommerce
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym dzięki różnorodnym metodom płatności?
Dowiedz się, jak bezpieczeństwo, wygoda i personalizacja procesu płatności wpływają na decyzje zakupowe, budują zaufanie klientów i podnoszą sprzedaż.
12.03.2024 Czytaj artykułEcommerce
Zastosowanie PSD2 w małym e-commerce – co to oznacza dla bezpieczeństwa transakcji?
Dowiedz się, jak dyrektywa PSD2 wpływa na handel online, poprawiając bezpieczeństwo transakcji i otwierając drogę do nowych technologii płatniczych.
11.03.2024 Czytaj artykułEcommerce
Rośnie gotowość do udostępniania danych w celu otrzymania spersonalizowanej oferty
Dowiedz się, jak personalizacja i transparentność w zarządzaniu danymi wzmacniają zaangażowanie i lojalność klientów w e-commerce w 2024.
07.03.2024 Czytaj artykuł