Sprzedaż produktów finansowych może być prostsza i efektywniejsza 

#weryfikacja #weryfikacja online #sprzedaż online

Udostępnij:

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

Kiedy pandemia zatrzymała działanie wielu branż, sektor finansowy w niektórych aspektach na tym zyskał. Zostały wdrożone innowacyjne metody weryfikacji tożsamości klienta, po to aby sprzedaż mogła odbywać się bez konieczności odwiedzin w placówce. Klienci, trochę przymuszeni to takich procedur, poznali je i przyzwyczaili się. To najlepszy moment, aby wykorzystać ten potencjał.

Sprzedaż produktów finansowych wymaga dużych pokładów cierpliwości i samozaparcia wśród pracowników. Klienci zazwyczaj mają negatywne nastawienie do zakupu produktów finansowych, gdy inicjatywa pojawia się po stronie instytucji.

Klienci mają problemy w zrozumieniu skomplikowanych procedur oraz warunków oferowanych usług czy produktów. Jednocześnie nie lubią rozmawiać o swoich problemach finansowych, a narzędzie online to zadanie ułatwiają. Zdarza się, że decyzje dotyczące finansów podejmowane są wspólnie przez małżonków lub partnerów, dlatego istotne jest aby w momencie weryfikacji oferty, druga osoba była w pobliżu.

Inaczej wygląda sytuacja, gdy klient znajduje się w komfortowych warunkach (na przykład w domu), ma czas na zastanowienie się i przeanalizowanie swojej sytuacji.

Pandemia przyspieszyła proces innowacji

Odpowiedzią na te problemy jest uproszczenie procesu sprzedaży. W ten oto sposób, egzamin zdają kanały dystrybucji za pośrednictwem sieci internetowej. Tego typu usługi w dobie pandemii stały się powszechne i mają szansę na rozwój. Klienci – wcześniej nieufni – nauczeni doświadczeniem, są skłonni podejmować decyzje zakupowe bez potrzeby osobistego kontaktu z pracownikiem w placówce banku.

Weryfikacja takich klientów jest bezpieczna, o czym możesz przeczytać w tym artykule.

Usługi Blue Media

Blue Media oferuje swoim partnerom innowacyjne usługi płatnicze, komunikacyjne i weryfikacyjne. Klienci mogą korzystać z przelewów natychmiastowych, SMS-ów autoryzacyjnych, fotoweryfikacji tożsamości oraz weryfikacji dowodu osobistego z wykorzystaniem technologii OCR.

Przelewy natychmiastowe mogą być wykorzystywane w obsłudze: przelewów weryfikacyjnych, przelewów ekspresowych na telefon, czy płatności w bankowości mobilnej. Nasz system objął swoim zasięgiem już 100 banków. System autoryzacyjny SMS służy do komunikacji z klientami i może być wykorzystywany w celach autoryzacyjnych, weryfikacyjnych i windykacyjnych. Dodatkowo można go wykorzystywać do obsługi masowych kampanii – do 1 mln wiadomości dziennie.

Fintech

Według raportu Deloitte, branżę e-commerce dotyka blisko ⅓ wszystkich ataków cyberprzestępców, czyniąc ją głównym ich celem. Czy można jakoś temu zaradzić?

21.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ