Platforma Ebexo z Płatnościami Online Blue Media

#ecommerce #płatności online #Ebexo

Udostępnij:

Zintegrowane Płatności Online Blue Media zostały wdrożone na platformie do zarządzania sklepami internetowymi - Ebexo. Dzięki uruchomieniu Ebexo Płatności, sklepy działające w oparciu o to narzędzie zyskują dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań płatniczych.

Za włączeniem usługi przemawia kilka zalet. Przede wszystkim są to: stała, niska prowizja, dostęp do bardzo dużej ilości form płatniczych oraz szybkość aktywacji narzędzia.

- W tej formule sklep działający na platformie Ebexo może samodzielnie uruchomić płatności online dosłownie w 2 minuty, bez konieczności podpisywania dodatkowych umów i bez dodatkowych prac programistycznych. Uruchomienie własnych płatności to ukłon w stronę mikro i małych przedsiębiorców, aby im maksymalnie ułatwić prowadzenie e-biznesu - tłumaczy Marcin Szczur z Blue Media.

Zmora e-commerce

Porzucanie koszyków jest to sytuacja w której kupujący rezygnuje z zakupu przedmiotów, które już wybrał w witrynie e-commerce. Badania Baymard Institute wskazują, że uśredniona wartość tego wskaźnika wynosi 69,23 procent[1]  w skali świata. Istnieją też badania, gdzie średnia tego wskaźnika jest dużo większa. Dla 28 proc. kupujących porzucających koszyk, powodem rezygnacji zakupów jest zbyt skomplikowany system płatności. Z kolei 8 proc. jako przyczynę wskazało brak odpowiedniej metody rozliczenia ze sklepem.

- W Ebexo dostrzegliśmy ten problem i na niego odpowiedzieliśmy. Dzięki partnerstwu z Blue Media oferujemy klientom naszych klientów płatność poprzez 27 polskich banków, karty płatnicze Visa i MasterCard oraz płatności BLIK, a w niedalekiej przyszłości również opcję zakupu na raty. Co więcej klient wybiera formę zapłaty w ostatnim kroku koszyka, przechodząc od razu do „swojego banku” – a więc bez dodatkowych bramek pośrednich. Skróciliśmy w ten sposób ścieżkę zakupową – mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający w Ebexo.

Ebexo to platforma do zarządzania sklepami i hurtowniami internetowymi. Aplikacja dostępna jest w formie miesięcznego abonamentu (wynajem usługi), który zawiera m.in.: łatwy i intuicyjny w obsłudze panel administracyjny, responsywne projekty RWD, ponad 100 gotowych do użycia integracji, gwarantowane aktualizacje systemu, czy wsparcie w postaci pomocy technicznej. Ebexo to również dedykowane usługi klasy premium dla wymagających właścicieli sklepów o dużej skali. Firma posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży e-commerce poparte bogatym portfolio. Na co dzień współpracuje m.in. ze sklepami: Bezokularow.pl, Briju.pl, Intershoe.pl, OtoZegarki.pl.


[1]https://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate

Ecommerce

E-sklepy chętnie korzystają z ulotek jako skutecznej formy reklamy. Są one tworzone w celu informowania o ofercie lub zachęcania do skorzystania z promocji...

30.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Franczyza jest w sensie organizacyjnym specyficzną metodą dystrybucji towarów i usług korzystając z formuły koncesji lub licencji udzielanej...

29.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Szacuje się, że 2020 r., w skali świata, wydano ponad 2.6 biliona dolarów na zakupy za pośrednictwem stu najpopularniejszych marketplaców.

29.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ