Rozwiązanie Blue Media ułatwia e−sklepom prowadzenie sprzedaży

#ecommerce #płatności online #Shoper #platformy e-commerce

22.11.2017
Udostępnij:

Usługa zintegrowanych Płatności Online Blue Media dostępna jest obecnie w większości platform sprzedażowych jako w pełni integralna część ich systemów. Shoper, AtomStore, Sky-Shop, cStore, Ebexo, B4Sport, FaniMani, Handlomat, Selly, Red Card (w testach) oferują swoim klientom rozwiązanie jako swoje płatności - odpowiednio jako Shoper Płatności, Sky Pay, Ebexo Płatności itd.

Za włączeniem usługi przemawia kilka zalet. Przede wszystkim jej prostota i fakt, że sklepy mogą samodzielnie uruchomić płatności bez konieczności podpisywania dodatkowych umów, bez prowadzenia skomplikowanych prac programistycznych, opierając się na korzystaniu z jednego panelu sklepowego. Dzięki zintegrowanym płatnościom Blue Media nawet najmniejszy sklep uzyskuje dostęp do najlepszego, zaawansowanego rozwiązania płatniczego - pay by link, BLIK, karty, raty online - stosowanego przez gigantów polskiego e-handlu.

- Nasza usługa jest bardzo dobrze przyjmowana w sektorze mikro i małych przedsiębiorców, którzy doceniają szybkość uruchomienia usługi. Dajemy możliwości dostosowania wielu funkcji - od bardzo zaawansowanych sposobów rozliczeń po sposób wyświetlania formatki kartowej. Dodatkowym atutem jest automatyzacja zwrotów z poziomu panelu sklepu. Taki mechanizm pozwala na obsługę całego sklepu z jednego panelu administracyjnego – mówi Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media.

Budowanie marki własnej

Shoper Płatności wdrożyło już 4,8 tys. e-sklepów, czyli niemal co drugi sklep działający w oparciu o to oprogramowanie. - Szybkie płatności online i szybkie zwroty to wygoda i dla kupujących, i dla sprzedających. Żeby skutecznie konkurować z innymi sklepami, przedsiębiorcy muszą uwzględniać te potrzeby klientów - podkreśla Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper.pl. Według “Raportu z polskich sklepów internetowych”, 12 proc. sklepów z platformy Shoper deklaruje, że wygodne metody płatności wpłynęły na zwiększenie liczby ich klientów.

Od niedawna ze zintegrowanych płatności korzystają także sklepy na platformie Ebexo. - Blue Media jako partner okazał się operatorem płatności myślącym inaczej niż ich konkurencja. Zaproponowali nam obsługę płatności w formie, na którą mamy duży wpływ, dzięki czemu możemy zaoferować usługę pod własnym brandem - mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający Ebexo.pl.

Na możliwości budowania własnego brandu płatności zwraca uwagę także Sky-Shop. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Blue Media ze względu na możliwość zintegrowania płatności w modelu white label. Dzięki temu oferujemy naszym sklepom Sky-Pay - płatności wbudowane w platformę Sky-Shop. Nasi Partnerzy mogą bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy technologicznej uruchomić płatności w ciągu jednego dnia roboczego. Transakcja realizowana przez klienta; startuje na stronie sklepu. W wypadku wybraniu opcji płatności za pośrednictwem banku – wystarczą dwa kliknięcia aby zakończyć płatność - wylicza zalety własnych płatności Maciej Cebertowicz, Manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Proste kroki do optymalizacji cashflow w sklepie online

Zobacz, jak analiza finansowa, zarządzanie zapasami, optymalizacja kosztów i inne strategie przyczyniają się do poprawy płynności finansowej i rozwoju biznesu.

25.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Optymalizacja procesu płatności dla zwiększenia konwersji w sklepie internetowym

Dowiedz się, jak uprościć płatności, zaoferować różnorodne metody płatności, zwiększyć bezpieczeństwo i poprawić doświadczenia zakupowe klientów.

25.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak skutecznie zarządzać sklepem online z domowego biura?

Poznaj strategie i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać e-commerce z domowego biura. Dowiedz się, jak utrzymać dyscyplinę i zorganizować idealne miejsce pracy.

22.04.2024 Czytaj więcej