Rozwiązanie Blue Media ułatwia e−sklepom prowadzenie sprzedaży

#ecommerce #płatności online #Shoper

Udostępnij:

Black Friday to dzień, w którym polskie sklepy internetowe generują jeden z największych poziomów sprzedaży w ciągu całego roku. Według szacunków Blue Media, wartość transakcji dokonanych tego dnia wzrośnie pięciokrotnie w porównaniu do innych dni.

​​Usługa zintegrowanych Płatności Online Blue Media dostępna jest obecnie w większości platform sprzedażowych jako w pełni integralna część ich systemów. Shoper, Shoplo, AtomStore, Sky-Shop, cStore, Ebexo, B4Sport, FaniMani, Handlomat, Selly, Red Card (w testach) oferują swoim klientom rozwiązanie jako swoje płatności - odpowiednio jako Shoper Płatności, Płatności Shoplo, Sky Pay, Ebexo Płatności itd.

Za włączeniem usługi przemawia kilka zalet. Przede wszystkim jej prostota i fakt, że sklepy mogą samodzielnie uruchomić płatności bez konieczności podpisywania dodatkowych umów, bez prowadzenia skomplikowanych prac programistycznych, opierając się na korzystaniu z jednego panelu sklepowego. Dzięki zintegrowanym płatnościom Blue Media nawet najmniejszy sklep uzyskuje dostęp do najlepszego, zaawansowanego rozwiązania płatniczego - pay by link, BLIK, karty, raty online - stosowanego przez gigantów polskiego e-handlu.

- Nasza usługa jest bardzo dobrze przyjmowana w sektorze mikro i małych przedsiębiorców, którzy doceniają szybkość uruchomienia usługi. Dajemy możliwości dostosowania wielu funkcji - od bardzo zaawansowanych sposobów rozliczeń po sposób wyświetlania formatki kartowej. Dodatkowym atutem jest automatyzacja zwrotów z poziomu panelu sklepu. Taki mechanizm pozwala na obsługę całego sklepu z jednego panelu administracyjnego – mówi Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media.

Budowanie marki własnej

Shoper Płatności wdrożyło już 4,8 tys. e-sklepów, czyli niemal co drugi sklep działający w oparciu o to oprogramowanie. - Szybkie płatności online i szybkie zwroty to wygoda i dla kupujących, i dla sprzedających. Żeby skutecznie konkurować z innymi sklepami, przedsiębiorcy muszą uwzględniać te potrzeby klientów - podkreśla Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper.pl. Według “Raportu z polskich sklepów internetowych”, 12 proc. sklepów z platformy Shoper deklaruje, że wygodne metody płatności wpłynęły na zwiększenie liczby ich klientów.

Płatności Shoplo zdominowały pozostałe sposoby płatności dostępne dla partnerów platformy. - W oparciu o technologię Blue Media stworzyliśmy też prosty mechanizm zwrotów dla sprzedawców, który pozwala im przelewać środki z powrotem do klienta jednym kliknięciem bez konieczności znajomości numeru rachunku lub karty płatniczej - mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.

Od niedawna ze zintegrowanych płatności korzystają także sklepy na platformie Ebexo. - Blue Media jako partner okazał się operatorem płatności myślącym inaczej niż ich konkurencja. Zaproponowali nam obsługę płatności w formie, na którą mamy duży wpływ, dzięki czemu możemy zaoferować usługę pod własnym brandem - mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający Ebexo.pl.

Na możliwości budowania własnego brandu płatności zwraca uwagę także Sky-Shop. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Blue Media ze względu na możliwość zintegrowania płatności w modelu white label. Dzięki temu oferujemy naszym sklepom Sky-Pay - płatności wbudowane w platformę Sky-Shop. Nasi Partnerzy mogą bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy technologicznej uruchomić płatności w ciągu jednego dnia roboczego. Transakcja realizowana przez klienta  startuje na stronie sklepu. W wypadku wybraniu opcji płatności za pośrednictwem banku – wystarczą dwa kliknięcia aby zakończyć płatność - wylicza zalety własnych płatności Maciej Cebertowicz, Manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.

Ecommerce

Jak przygotować sklep na odwiedziny klientów, aby zakupy miały niecodzienny, świąteczny klimat? Oto kilka podpowiedzi.

06.12.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Finansowanie społecznościowe to coraz częściej sposób na zarabianie pieniędzy poprzez inwestycje w rozwojowe firmy. Przyjrzyjmy się z bliska temu zjawisku.

03.12.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Klienci przyzwyczaili się już, że 10 grudnia mogą liczyć na darmową dostawę. Jeśli jeszcze nigdy nie oferowałeś swoim klientom takiej opcji – czas to zmienić.

02.12.2021 CZYTAJ WIĘCEJ