Poznaj wartość płynącą z uczestnictwa w Programie Partnerskim Blue Media

#płatności online #program partnerski #networking

Udostępnij:

Programy partnerskie są znane i rozwijane od bardzo dawna. Większość z nich opiera się na wynagradzaniu wydawców za sprzedaż produktów lub usług reklamodawcy. Blue Media poszło o krok dalej i oferuje swoim partnerom coś więcej niż zyski finansowe.

Od zawsze chcieliśmy, żeby nasz program partnerski był inny niż wszystkie i stanowił dla partnerów coś więcej niż dodatkowe źródło dochodu. Sukcesywnie go rozwijaliśmy i udoskonalaliśmy jego charakter, by dziś cieszyć się efektami jakie przynosi. To cierpliwe podejście do budowania relacji z naszymi partnerami okazało się trafioną strategią.

bluemedia-partnerzy

Tak wyglądało nasze spotkanie z partnerami, które odbyło się w ostatni weekend lipca br. Zaprosiliśmy ich do Sopotu, by jeszcze lepiej się poznać, wzmocnić relacje, wymienić się wiedzą, poszerzyć kompetencje... i dobrze się bawić.

bluemedia-sup

Nasze spotkanie wyglądało również tak ☝️. Czas spędzony razem i wspólne zdobywanie nowych umiejętności sprawiły, że poczuliśmy się jak jedna drużyna, która zmierza do wyznaczonego celu. Więcej zdjęć i relację z weekendu można zobaczyć na naszym profilu na LinkedIn.

Tak wydarzenie podsumował Zdzisław Dusikowski, Head of Parterships w iCEA: Owocne spotkania biznesowe w nieformalnej atmosferze sprzyjają budowaniu silnych relacji partnerskich, które w dalszej perspektywie generują całkiem sporą wartość dodaną dla całej branży. To była również świetna okazja, aby... odkryć pasję do pływania na desce SUP!

Jaki cel postawiliśmy przed Programem Partnerskim Blue Media?

Od początku zależało nam, żeby program niósł za sobą wartość dodaną. Dobre, stabilne wynagrodzenie to podstawa, ale dodaliśmy do tego korzyści, których nie da się zmierzyć liczbami.

Każdy z naszych partnerów, oprócz wynagrodzenia i prowizji, otrzymuje możliwość uczestnictwa w organizowanych przez nas:

  • warsztatach, podczas których może podnieść swoje kompetencje;
  • eventach, które umożliwiają zawieranie nowych, wartościowych kontaktów;
  • webinarach, które dają łatwy dostęp do cennej wiedzy.

  • Ponadto otwieramy przed partnerami nasze biura – dosłownie. Każdy z nich może skorzystać z naszych przestrzeni biurowych w Sopocie lub Warszawie i popracować z nami biuro w biurko.

    To wszystko sprawia, że spędzamy z naszymi partnerami znacznie więcej wartościowego czasu, niż to zwykle bywa w przypadku programów partnerskich. A to przekłada się na silne relacje.

    Nasi partnerzy myślą podobnie:

    Partnerstwo biznesowe to dla mnie nie tylko myślenie o interesie drugiej strony, ale przede wszystkim korzyści płynące z danej współpracy dla potencjalnych klientów. Relacja Zaufane.pl i Blue Media jest doskonałym przykładem myślenia o biznesie w branży e-commerce strategicznie i długofalowo. Z takim założeniem nasze partnerstwo jest po prostu bardziej efektywne. Pozwala mi realizować znacznie więcej, niż mogłabym dokonać w pojedynkę. Wykreowałam zasadę, że lepiej mieć połowę cukierków z dużego worka, niż samej mieć tylko jednego cukierka. Idąc tą myślą wspólnie z Adamem Jastrowiczem – Partnership Managerem w Blue Media – mamy worek pełen słodyczy, który ciągle się napełnia. Każda nasza rozmowa to nie tylko suche załatwianie interesów, ale także pomysłowość i wsparcie dążące do rozwoju e-commerce. Dzięki niemu mogę uczestniczyć w projektach, które o wiele łatwiej jest zrealizować we współpracy opartej na wzajemnym zaufaniu. – Monika Kosmowska, Partnership Manager w Zaufane.pl

    Kim są nasi partnerzy?

    Część naszych partnerów to podmioty z szeroko pojętej branży IT – twórcy sklepów internetowych, software housy, agencje interaktywne, freelancerzy, którzy tworzą rozwiązania dla swoich klientów i polecają im nasze płatności online. Drugą grupę stanowią różnego rodzaju usługodawcy: SEO, hosting, opieka prawna, czy doradztwo marketingowe.

    Naszymi partnerami są np.: Grupa iCEA, Taxology, Zaufane.pl, Kaizen Ads, Waynet... Jak widzisz zróżnicowanie jest bardzo duże – zarówno pod względem specjalizacji, jak i wielkości firmy.

    Kluczową zaletą partnerstwa jest to, że przynosi ona korzyści obu stronom i podnosi ich wartość – razem jesteśmy po prostu mocniejsi. Często zdarza się, że nasze partnerstwo wychodzi poza pierwotne ramy i decydujemy się zrealizować razem całkowicie nowy projekt. Wielu naszych partnerów kontaktuje nas również ze swoimi partnerami i w ten sposób siatka relacji się rozszerza, a wspólne możliwości rosną.

    Będąc partnerem Blue Media, rozwijasz się nie tylko biznesowo, lecz również jako człowiek – poznajesz historie ludzi z różnych środowisk i branż, czerpiesz z ich doświadczeń i możesz tę nową wiedzę przenieść na własne życie, zarówno to zawodowe, jak i prywatne.

    Szczegóły Programu

    Będąc partnerem Blue Media, decydujesz się polecać nasze rozwiązania swoim klientom lub odbiorcom. Po ustaleniu konkretnych warunków i podpisaniu umowy otrzymasz od nas specjalne linki, które następnie będziesz mógł publikować w swoich kanałach i przekazywać partnerom. Link pozwoli nam identyfikować leady pochodzące od Ciebie i naliczać wynagrodzenie.

    Nasz Program Partnerski jest jednym z najbardziej konkurencyjnych na rynku pod względem wysokości wypłacanej prowizji – jeżeli chcesz porozmawiać o szczegółach, skontaktuj się z nami.

    Dołączając do programu, zyskujesz:

  • dodatkowe miesięczne przychody, których wysokość jest uwarunkowana obrotami Twoich klientów;
  • możliwość samodzielnego decydowania o stawkach końcowych dla klienta;
  • opiekę managera, który będzie z Tobą w kontakcie zawsze, gdy będziesz mieć taką potrzebę;
  • wsparcie specjalistów IT przy wdrożeniu;
  • gotowe wtyczki i integracje;
  • szereg materiałów wdrożeniowych i edukacyjnych dostępnych na specjalnej platformie Blue Media.
  • Dzięki temu, że proces rejestracji w bramce płatniczej Blue Media odbywa się w 100% online, Twój klient wygodnie i szybko uruchomi płatności w swoim serwisie, a Ty od tego momentu zaczniesz zarabiać.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy z Tobą w kontakcie, a Twój opiekun udzieli Ci niezwłocznie wszystkich potrzebnych informacji. Nie będziesz musiał przebijać się przez infolinię, czy szukać informacji na własną rękę. Wiemy, jak dużo zależy od właściwej komunikacji, dlatego staramy się, żeby ta wychodząca od nas była zawsze zrozumiała, uprzejma i na czas.

    Jeżeli interesuje Cię nasz Program Partnerski i chcesz dowiedzieć się więcej lub dołączyć do grona naszych partnerów – napisz do nas, a umówimy się na rozmowę.

    Ecommerce

    Twoje maile mają wartościową treść i atrakcyjne grafiki, a i tak nikt ich nie czyta? Sprawdź, z czego może to wynikać.

    06.10.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

    Ecommerce

    Wszystko wskazuje na to, że w tym roku trudniej będzie osiągnąć wysoką sprzedaż. Przyczyną jest skomplikowana sytuacja ekonomiczna...

    04.10.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

    Ecommerce

    Czym jest storytelling? Jak można go wykorzystać w promocji sklepu internetowego? Wyjaśniamy i podpowiadamy.

    03.10.2022 CZYTAJ WIĘCEJ